خانمایی که ۳۳ هفته این علائمتون چیه ؟

۷ پاسخ

انقباض رحم، سفتی شکم، بی حالی

درد واژن،ورم ،لگن درد ،حس پریودی

پا درد
گاااه وقتی لگن درد و درد واژن خیلی کم

کف پام درد می‌کنه
لگن درد
از امروز حس پریودی دارم
تهوع هنوز دارم
درد واژن
تنگی نفس
ورم
و........

کمردرد گاهی دردپریودی حرکت کم جنین که داره دیونم میکنه

همچی ی طرف من واژنم داره پاره میشه

تنگی نفس کمر درد خستگی و بی حالی دارم

سوال های مرتبط

مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان پسرکم💙✨ مامان پسرکم💙✨ ۴ ماهگی
مامان ارسلان😍 مامان ارسلان😍 ۶ ماهگی