۵ پاسخ

تا۶۰تاخوب میخوره بعدش دیگ واویلاس اونم بعد۴ساعت

دخترمنم ۹پامیشه تا۱۱من درگیرشیردادنم۱۱میخابه ۱ونیم پامیشه تا۳ درگیرشیردادنم اونم ۹۰تا دیگ وقت نمیمونه غذابدم بهش چیکارکنم

صبحونه فرنی یا اتمیل یا تخم مرغ
نهار سوپ یا کته
شامم پوره یا سوپ از ظهرش بمونه،لعاب برنجی چیزی

من صبحا معمولا بیسکوییت با موز یا پودر گردو قاطی میکنم میدم
میان وعده میوه میدم
ناهار با خودمون میخوره شامم با خودمون هرچی باشه چون دکترش گفت دیگ بخوره فقط فلفل قرمز و پابریکا با عسل و شیر نخوره

صبح بهش فرنی و سیب بخارپز دادم.ناهار یکم از آب آبگوشت و سیب زمینی دادم.برا شام هم سوپ گذاشتم بپزه

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری