۶ پاسخ

از اول 3ماهگی دکترش گفت آب بدم بهش من بعضی روزا میدم بهش

من از ۵ ماهگی که هنوز غذا نمیدادم یکم آب جوشیده سرد شده میدادم چون بنظرم تشنه میشن با اینکه شیر خودمو میدم از ۶ ماه به بعد غذا رو شروع کردم

من ازوقتی غذاخور شده میدم

دختر من از اول چون شیر خشک میخوره دکتر گفت آبم بدم بهش

از وقتی شروع به غذا خوردن کرد

از موقعه ای غذا شروع کنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی وآوینا مامان امیرعلی وآوینا ۲ سالگی
مامان مهیار🫀 مامان مهیار🫀 ۹ ماهگی
مامان دو دخمل مامان دو دخمل ۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی