بچه ها من بتام ۲۴ دی ۳۵۹ بود امروز ۳۰ دی ۷۸۰۰ طبیعیه انقد بالا بره؟

۹ پاسخ

نرماله

خب خداروشکر ترسیدم

اره نشون میده رشدش خوبه

مشکلی نداره ، داره روند طبیعی خودشو می‌ره بالا

عالیه

اره عزیزم

بله

اره عزیزم عالیه

چند روز شده؟

سوال های مرتبط

مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری