۷ پاسخ

اتفاقن خریدنیه

کدوم بیمارستان زایمان میکنین؟

۳تومن بود من نداشتم

من بیمارستانم‌خصوصیه گفتن ۳میلیون

من دوستمم امروز زایمان کرده گفت پمپ درد وصل کردم درد دارم هنوز
ببین وصل نکنی چی میشه

چرا همه فکر میکنن پمپ درد خریدنیه
از تجهیزات بیمارستانه
خیلی لازمه
تقاضا میدی که بذارن برای بعد عمل

۲ تومنه ...چرا استفاده نشه بگو اتاق عمل وصل کنن ریکاوری بدردت میخوره

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه ها❤️ مامان جوجه ها❤️ ۸ ماهگی