بچه هاتون ازچندماهگی سینه خیزرفتن

۵ پاسخ

دختر من اصلا سینه خیز نرفت.حتی ۴دست و پا هم نرفت😁

دختر من تپلی بود نمیتونست قل بخوره و برگرده و تقریبا آخرای ۷ بود تونست سینه خیز بره

دختر منم ۵ماهگی و ۱۰ماهگیم راه افتاد قشنگ اسفالتمون کرده

پسرم ۷ماهگی سینه خیز رفت ۹ماهگی چهاردست و پا ۱۵م راه افتاد

پسرم ۵ماهگی خیلی زود رفت خیلی
و این بده چون خیلی آسیب میزد ب خودش

سوال های مرتبط

مامان حسنا مامان حسنا ۶ سالگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۵ سالگی
مامان مهرساو دلسا🥰 مامان مهرساو دلسا🥰 ۱۴ ماهگی