بستگی به اوضاع مملکت داره اگه آروم باشه بله
مامانا دخترم متولد ۹۹/۱۰/۱۸ امسال حتما باید بره پیش دو کی ثبت نام کنم پارسال مهدش گفت ۲۰ملیون بدون وسایلایی ک میخاییم بخریم خیلی زیاده خدایی امسال میشه ۲۵-۳۰😞🥺
بله میفرستم قطعا
امسال که میره پیش دو دیگه مهد لترم نیست
انشالله ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.