امسال بچه هاتون میفرستین مهد؟

۵ پاسخ

بستگی به اوضاع مملکت داره اگه آروم باشه بله

مامانا دخترم متولد ۹۹/۱۰/۱۸ امسال حتما باید بره پیش دو کی ثبت نام کنم پارسال مهدش گفت ۲۰ملیون بدون وسایلایی ک میخاییم بخریم خیلی زیاده خدایی امسال میشه ۲۵-۳۰😞🥺

بله میفرستم قطعا

امسال که میره پیش دو دیگه مهد لترم نیست

انشالله ..

سوال های مرتبط