خانما من فردا میخام برم سونو تشکیل قلب دعا کنین همه چیز خوب باشه 🥺

۸ پاسخ

انشالا بری بیای بگی قلب کوچلوش میزنه برات صلوات فرستادم گلم

چقد دیر ۱۰ هفته باید ۸ هفته میرفتی

انشالله بسلامتی

ایشالا که همه چی خوبه♥️

انشاالله که تشکیل شده عزیزم وصداشومیشنوی

انشاالله خداوند بزرگی که بهت نعمت داده خودشم هواشو داره عزیزم❤️❤️

ایشالا همه چی خوب باشه عزیزم واست ۵صلوات فرستادم.

انشالله که بری ضربان قلب نی نی گوگولی رو گوش کنی همه چیز خوب پیش برع برات صلوات میفرستم با خبر خوب بیای

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری