۹ پاسخ

ان شالله به سلامتی وخوش خبر🌹

انشالا خوبه میشه

انشالله با خبر خوب برگردی

برو خبر خوششو بیاری☺

برات صلوات میفرستم عزیزم،انشاالله که خیره

انشالله تشکیل شده و با خبر خوب میای😍

انشالله میری ممیای خبر خوش میدی

انشاالله قلب کوچولوش تشکیل شده باشه برو که تشکیل شده 🥹

ایشالله که اوکیه همه چیزت

سوال های مرتبط

مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آقای ناردونه مامان آقای ناردونه ۲ ماهگی