خانما تو نوبتم واسه سونو تشکیل قلب برام دعا کنید🥺🥺🥺

۱۰ پاسخ

انشالله که همه چی نینیت درست و قشنگ رشد کرده و قلب قشنگشم تشکیل شده خیالت راحت قشنگممممم

ایشالله همه چی عالی باشه عزیزم 😍❤️

استرس نداشته باش انشالله صدای قلب قشنگشو میشنوی🩷

انشالا قلب کوچولوت عین ساعت کار کنه دقیق

وقتی رفتی اومدی از این حال خودت خندت میگیره برو انشالا عزیزت سالمه برا ماهم دعا کن

انشالله ک همه چی خوبه با خوشحالی برمیگردی

ایشالا همه چی خوبه نگران نباش 🥰

انشلا همه چی به خوبی پیش بره

خیالت راحت همه چی عالیه منم هشت هفته بشم میرم

انشالله عزیزم همه چی عالیه توکل کن🌸

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد