بچه ها من درد پریودی دارم خیلی میترسمممم😭😭😭

۱۰ پاسخ

عادیه تا چند ماه ممکنه داشته باشی

منم تا ۳ ماه همینجوری بودم

برو دکتر

توی ماهای اول معمولا طبیعیه ولی بازم شما با دکترت صحبت کن

شیاف بزن

نترس منم دارم از اول بخصوص کمر و پاهام ولی اصلا نمی‌ترسم خیلی عادیه من حتی سه روزم خونریزی داشتم هیچی نشد قلب هم اوکیه اینقدر ها هم الکی و شل و ول نیست

عادیه بابا

طبیعیه منم دارم انگار میخوام پریود شم

منم امردز کمر درد داشتم بعد سینه درد ندارم دیگه فکر می کنم می خوام سقط کنم اخه دیشب بعد رابطه لک صورتی دیرم خیلی می ترسم

نترس مشقیه
منم داشتم و دارم

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان کنجد فرنگی مامان کنجد فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری