کاچی خوردن توی بارداری مشکل داره ؟

۶ پاسخ

من ماهی یه بار اندازه نصف کاسه میخورم

تنها زعفرون نیس ک. هر چی توش داره گرمی. بهتر ک نخوری. ممکن زایمان زودرس داشته باشی

نه چه مشکلی همه چی در حد اعتدال ضرر نداره

من دوبار خوردم مشکلی نبوده خداروشکر زعفرونش زیاد‌ نباشه

بله گرمه

اره گرمه و ادویه های بو دار داره. من دکترم گفت نخورم ولی اگر هوس کردم یه قاشق مرباخوری بخورم در حد رفع هوس

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا ❤️ مامان معجزه خدا ❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ویکم بارداری