من ترشح قهوه ای دیدم میتونم نماز بخونم یا باید غسل کنم

۵ پاسخ

ن اگر درحدی نیست ک پنبه بزاری دهانه واژن واون لکه ب وسط یا اخر پنبه ترسه نیاز ب غسل نداره فقط بشور واژنتو وضو بگیر

اگر برا نماز اول دیدی باز کثیف شدی ایندفعه بشور یه پنبه یا گاز استرین بزار دهانه واژنت ک ترشح بیرون نیادو وضو بگیر

ن عزیزم فقط باید خودتو بشوری لباس زیرتم عوض کنی

لکه بینی فقط آبکشی میخواد اگه زیاد باشه غسل لازمه

من چون کمه واسه هر نمازم یه وضو میگیرم

باید غسل کنی گلم

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته یازدهم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته نهم بارداری
مامان رونیا💖رادین🩵 مامان رونیا💖رادین🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری