آزمایش ان تی به نظرتون اوکی هست؟

تصویر
۴ پاسخ

ازمایش خون دادی

آره خداروشکر،،،برای بچه منم دعا کن یه عدد تو انتی‌ بالا بوده فرستاده منو آزمایش غربالگری دوم دعا کن سالم باشه

عالیه

اره عزیزم همه چی نرماله

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۶ ماهگی
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌ونهم بارداری