خانوما🥹روز۱۵ آزاد سازی و روز ۱۴iui
ینی مثبته؟؟🥹🥹 یدونه بیبی زدم

تصویر
۲۴ پاسخ

مبارکت باشه مریم جون 😍😍😍چه مثبت قشنگی❤️

عزیزم میشه بپرسم چقد استراحت کردی بعد ای و ای چی ها خوردی اخه منم روز 7ای یو ای؟

مبارکههههه 😍

علائم چی داشتی ؟

مبارکه عزیزم میشه بگی چیا خوردی؟ استراحت مطلق بودی؟ حموم رفتی؟🥺

مباااااارکه عزیزم

ای جانم مبارک باشه عزیزم

😍😍اره مثل اینکه مثبته

مبارکه عزیزمممممممم🥰

انشالله مثبت باشی و خوشحال شی عزیزدلم

مبارکه عزیزززم

مبارک باشه عزیزدلممم😍

ای جانم مبارکه عزیزم بارداریت بی خطر لطفاً برای منم دعا کن خیلی چشم انتظارم 🥹

مبارک باشه عزیزم

مثبتهههه عزیزم
منم امروز ۱۴ روز بعد از آمپول بود و بی بی م مثبت بود
دعا کن برااااام سالم باشه
ایشالا تو هم بارداری خوبی داشته باشی

مبارکه عزیزم

مبارکت باشه عزیزم

مبارکه عزیزم چندتا فولیکول داشتی؟؟

مراحل iui رو میگی عزیزم؟ از اول تا آخر

مبارکهههه

مبارک اولسون عزیزم کجای زنجان هستی

مبارکه یکی دیگم بزن خطش قشنگ بیفته

اره عزیزم مبارکه 😍😍

مبارکه گلم

سوال های مرتبط

مامان اقا برسام🩵🫧 مامان اقا برسام🩵🫧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی قندی🥹 مامان نی نی قندی🥹 هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خداجون مامان معجزه خداجون هفته شانزدهم بارداری
مامان دِلیار🩷🐣 مامان دِلیار🩷🐣 ۴ ماهگی
ثبت سفارش ثبت سفارش قصد بارداری