۲ پاسخ

بهتره بری دکتر، البته معمولا توی هفته شما رحم داره جا باز میکنه و احتمالا بخاطر اونه، ولی دردش شدید یا ممتد نیست

بعیده
فعالیت سنگین داشتی؟

سوال های مرتبط