خانما من ازمایش بتا ندادم یک ازمایش دادم گفت مثبته... حتما باید بتا میدادم

۵ پاسخ

عزیزم نیاز ب تیتر نداری دیگه برو سونو برای قلبش

بیبی چک زدی مثبت بود ۱هفته صبر کن برو دکتر سنو بده بتا چیه هی همه بتا میگن اصلا ازمایش لازم نیست تو سنو معلو میشه دیگه یه هزینه ازمایش یه هزینه سنو همونو برو سنو

من اصلا واس ازمایش نرفتم فق بی بی زدم بعد هفت هفته ک شدم رفتم واس تشکیل قلبش خدارو شکر همچی خوب بود 🫄💞

عزیزم بتا دادی باید تیتر بتا بدی معلومه بشه رشد کرده یا نه ولی برو دکتر سنو کنه فک نکنم الان لازم باشه چون هفتت بالا هست با سنو میتونی صدای قلب کوچولو شم بشنوی

از رووچی؟

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۵ ماهگی
مامان ویهان و... 🩷 مامان ویهان و... 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۷ ماهگی
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی هفته دوازدهم بارداری