۶ پاسخ

من دیشب و صبی وصل بودم اصلا کسی نبود فقط همین خبرای اون چند روز بود

چجوری میشه؟

من صب کلی وصل بودم ولی دیگه نمیرم. خوب وقتی هیشکی نیست ب چ دردی میخوره

فیلتر شکن از کجا دان میکنید؟؟؟

فیلتر شکن میخوای چکار وقتی هیچ برنامه ای وصل نیست

الان مگه اینستا هست که بخواد کار کنه یا نکنه

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱ سالگی