۶ پاسخ

منم عرضی بود بعداز یه هفته سفالیک شد

فکر نکنم دیگه تو این سن بچرخه

حالت چهاردست و پا بمون خیلی

جارو دستی بکش خیلی می‌چرخه

میشه اگه زیاد راه بری
چهار دست و پا برو خیلی تاثیر داره

فرقش چیه ؟ من اصلا نمیفهمم کی متوجه میشم چه سونوی؟

سوال های مرتبط