۴ پاسخ

من اوایل ازدواجم نمیدونستم اون درد تخمک گذاری هس
میگفتم چرا زیر دلم درد گرفته همیشه مسکن می‌خوردم 😅

دکتر به من‌گفت نخوری بهتره

درد کشیدن بد تره

نخوری بهتره
ولی خیلی اذییت شدی بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری