۱۳ پاسخ

ولی چ هنرمندایی داریم ، چقد بغض کردم بااین ادم برفی.. حال و روز جوونامون هرچی میدون نمیرسن ب خواسته هاشون ...

چه هنرمند بوده اونی که اینو درست کرده
باریکلا بهش 👏👏👏👏👏👏

چ زیبا وهنرمند😍

چقدر هنرمندددد

حتی اونقدر برف نیومده که رو زمین بشینه این از کجا این همه برف آورده مجسمه درست کنه،بنظرم عکس ساختگی هست

چه هنرمند😍

چه جالبه

چه قشنگ😍

خیلی عالیه افرین بهش

چقد زیبا

چه هنرمند

چه ناز آفرین به استعداد بعضیا

افرین ب این همه هنر

سوال های مرتبط

مامان نورهان مامان نورهان ۲ سالگی