از همین قالب کیک معمولیا هم که جنسش روی هست میتونی بخری که قیمتشم مناسبه و کیک خیلی ام خوب در میاد توش اگه بلد باشی.اندازه ۲۳ سانتی معمولا برای اکثر طرز تهیه ها جواب میده بازم اندازه های دیگه ام میشه
اندازه که بستگی به استفاده خودت داره
من هم گالوانیزه دارم هم روی
گالوانیزه کاغذ روغنی میزارم روی روروغن جامد یاکره باروغن مایع وارد ترکیب میکنم میزنم تهش کیک راحت برمیگرده
گرانیتی عالیه
اما اگه نمیخوای زیاد هزینه کنی همون معمولیا رو بگیر با آردپاشی یا تهش کاغذ روغنی بذاری قشنگ برمیگرده
چدن هر سایزی دوست داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.