کامنتا و تجربیاتو بخون بعد بخر
من همیننو دارم اکثر کیکک هام با همین درست میکنم
این مدل قالب وخیلی تواموزشا دیدم هم کیک هم دسر برای کیک مخصوصا اون قسمت خالیش میتونی سس بریزی تزیینش کنی
بخر قیمتش عالی ها
قالب گالوانیزه خیلی خوبه کیک ها راحت توش درست میشه اگ طرح دار نمیخای من قالب ۲۵ و ۱۸ خیلی مصرفمم میشه بنظرم سایزشون خوب و اندازس
خوبه منم مثل این دارم ولی مشکیه
منم دارم قالبشو چندساله خیلی خوشکله مخصوصا کیکایی ک سس دارن جذاب میشه
من جنس الومینیوم رو دارم تهش رو ارده میزنم دیگه نمیچسبه
چرا حضوری نمیگیری معمولا دارن قنادیا این مدلی
من دارم گرانیته
خیلی خوبه
طرحش کیوته
خیلییی بزرگ کوچیکتر بگیر نهایت ۲۰
خوبه بد نیست ولی اگه بخوای کیک دو تخممرغی یا یه تخم مرغی درست کنی قالبش بزرگه
اره خوبه
چ ابعادی و قطری بگیرم خووووبه؟؟؟؟؟
مشخصات.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.