خانوما معاینه لگن دردش چطوره خیلی بده؟؟؟

۵ پاسخ

نه درد نداره

نه اصلااا درد آنچنانی نداره!! من همین دیروز معاینه شدم اصلا باورت میشه حس و دردش حتی تو ذهنم نمونده که بخوام برات توصیف کنم انقدر که کوتاه و مختصر بود
فقط خودتو اصلا سفت نکن و نفس های عمیق بکش

منی که حتی نمی‌ذارم شوهرم دست بزنه خوب بود 😂 فقططططططط نفس عمیق باید بکشی و شل بگیری وگرنه بله درد داره

بنظرم اینجا ازین جور سوالا نپرسی بهتره بعضیا فرهنگ ندارن بیش از چیزی ک هست بزرگش میکنن معاینه اگر خودتو شل بگیری هیچی نمیفهمی عزیز دلم

اره خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی