۷ پاسخ

واقعیتش بخوای دکتر که معاینه می‌کنه اصلا درد نداره ولی ماما که معاینه می‌کنه خیلی درد داره

ریلکس باشی خودتو شل کنی چیزی نیست

اره معاینه لگن برای من دردش بیشتر بود

اره معاینه دست داخل میکنن دیک

پاپ ک اصلا درد نداره

پاپ اسمیر دستگاه میزاره
معاینه دوتا انگشتو یهو میکنه تو

پاپ اسمیر که اصلا درد نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان youhna مامان youhna هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی