۳ پاسخ

دکتر ب من گف درس ک کردی باید۷دقه بزاریش کنار تااماده شه واس همین دیگه من نانarمیدم بچه ک نمیتونه ۷دقع ثبر ‌کنه
واینکه نوعarرو باید باقاشق هم بزنی

مثل بقیه شیرا فقط باید با قاشق هم بزنی چون سخت تر حل میشه

مث شیرخشک های دیگه ولی من یکم آبشو زیاد میکردم ک بچهم یبوست میشد

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان امیرعلی و نهال مامان امیرعلی و نهال ۱۰ ماهگی