چجوری رفلاکس رو درمان کنم

۱ پاسخ

من دخترم چند روز انقد گریه میکرد سیاه و کبود میشد بردم دکتر گفت رفلاکسه گفت کم‌شیر بده دفعاتشو‌زیاد کنگفت حتما اروغشوبگیر همین ک شیر دادی سریع نخوابونش و ی قطره داد اونو از وقتی میدم خیلی اروم شده

سوال های مرتبط

مامان آنیلا مامان آنیلا ۱۵ ماهگی
مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ ۶ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۸ ماهگی
مامان سلین💖🫀 مامان سلین💖🫀 ۶ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۲ ماهگی