بچها کسی کار با این دستگاه فشارو بلده،؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

این دستگاها دقیق نیستا همیشه دوتا بالاس

دیجیتالا دیگه،بازوبنده به صورت درست واصولی باید ببندی‌ خطو نشان باید رو بازوبند داشته باشه که رو شاهرگ باید بیوفته ، میشه داخل بازوت تقریبا نزدیک بدن و دوسانت بالاتر ازارنج‌ باید بازوبند و ببندی و اگه درست ببندی اون لولش روی دست میوفته تقریبا ، بعد دستت رو روی‌میز هم سطح قلبت میزاری انگشتا روبه سمت بالا و مشت نکنی‌. ۵دقیقه اروم و‌ریلکس‌و حرف نزن بعد دستگاه و روشن کن خودش میگیره و در انتها نشون میده دیگه ترجیحا دست راست

دور دست چپت ببند دکمه آف یا آن اگه داره بزن منتظر باش تا بگه

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۳ ماهگی
مامان شمس مامان شمس روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۸ ماهگی
مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی