از الان دیگه نباید به کمر خوابید ؟؟؟

۳ پاسخ

به پهلو چپ بخوابی بهتره .و خواستی بلند شی هم به پهلو بلند شو .به شکم بلنو شی به شکم فشار میاد

یکم میتونی بخوابی زیاد نخواب

اره
من همین الانم سعی میکنم نخوابم زیاد ک عادت کنم

سوال های مرتبط

مامان آقا مانیار👶🏻🧸 مامان آقا مانیار👶🏻🧸 ۵ ماهگی
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی خونه مامان نی نی خونه هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو💙💙 مامان کوچولو💙💙 هفته شانزدهم بارداری