برا درمان یبوست و شقاق چکار کنیم

۴ پاسخ

شیاف آنتی هموروئید خیلی خوبه

دکتر ب‌من قرص نیچر فیت داده، خیلی خوب بود برای یبوستم

خوردن ناشتا یه قاشق روغن زیتون و آب ولرم. خوردن سبزی خوردن و سالاد خصوصا کاهو . استفاده از خاکشیر نبات داغ . پودر پیسیلیوم گیاهی هست از داروخانه تهیه کنید برای یبوست خوبه
برای شقاق کرم آنتی فیشر باریج خوبه
حتما روزی 8 تا لیوان اب بخورین

شربت‌لاکسي‌ژل،انجیر،الو،کیوی

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مَهدا مامان مَهدا ۴ ماهگی
لالایی لالایی قصد بارداری
خدایا خودت خدایا خودت قصد بارداری