خانما نفخ توی بارداری مشکلی نداره؟

۶ پاسخ

اکثرا دارن

من بسیار دارم و با تخلیه شکمم آرام میشه حتی برا سونو که رفتم هم مشکل بود وجود ساک روئیت بشه پیشنهاد واژینال داد ک انجام نمیدم اگر خدا بخواد امروز باز میرم سونو شکمی

نفخ عادیه نباشه جای تعجبه 🤣🤣

من که نفخ پاره ام کرده

نه جانم ،همه نفخ دارن

عزیزم تنها چیزی که شایع هس و ازار میده نفخ و یبوست

سوال های مرتبط

مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 👑 Shahan 👑 مامان 👑 Shahan 👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری