مامانا
اگه چایی نباط بخورم اشکالی داره؟؟

۱۰ پاسخ

الان مشکلش چیه اخه چای نبات 🫠🫠🫠

ن جات خالی من دیشب خوردم
چ ضرری داره اخه البته اگه دیابت نداری

نبات خوبه ضدنفخه

منکه میخورم گاهی

من هر روز صبح میخورم

ن اشکالی ندار من میخورم گاهی مادر بزرگم گفت نبات سفید بخور فقط

چ اشکالی داشته باشه 🫠

نه خوبه
فقط اگه قند داشته باشی رعایت کن زیاد نخور

من نفخ دارم میخورم‌

نه من میخورم گاهی که نفخ دارم

سوال های مرتبط

مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان علیسان🩵👼 مامان علیسان🩵👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مصطفئ مامان مصطفئ ۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ ماهگی
مامان چهار دختر زیبا مامان چهار دختر زیبا هفته سی‌وچهارم بارداری