پیتزا تو 35هفته ضرر دارد؟

۱۷ پاسخ

تا الان نخوردی

من که دلم خیلی میخواد
تو ماهای پایین تر خوردم مشکلی نبود

من زیاد میخورم والا

من بخاطر اینکه سوسیس کالباس ضرر داره پیتزا استیک میخورم
ولی میتونی سوسیسکالباس خونگی ام بخری خودت پیتزا درس کنی

قارچ و مرغشو بخور ک کم ضررتره

عزیزم من خودم درس میکنم اما با مرغ وگوشت ن سوسیس وکالباس.قشنگ هم میخورم اجازشو از دکترمم گرفتم فقط گف خیلی تندوتیزنباشه وخودت درس کنی بهتره.خمیرشم از نونوایی بگیرخیلی خوب میشه

ضرر نداره ولی سودم نداره

نمیدونم چرا منم دلم خواس😶

من همیشه پیتزا گوشت
یا مرغ و سبزیجات میخورم

فقط کالباسش الان بده

من که چند بار خوردم پیتزای گوشت یا مرغ بخور سوسیس کالباس نباشه

من دو سه بار تا الان خوردم

ن بابا بخور هیچی نمیشه

پتزا خونگی درست کن اخه چه ضرری داره فقط یه پنیر پیتزا چربه که اونم ما همه اکثرا غذاهامون چربه فقط سوسیس و کالباس نزن با مرغ و گوشت و قارچ بپز

من هزار بار خوردم مثلا پیتزا چ ضرری داره

سر بچه اولم شب قبل زایمان خوردم

نه عزیزم من هفته های پایین هم چندباری خوردم

منکه میخورم

سوال های مرتبط

مامان محمد نجات مامان محمد نجات ۱۳ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۲ ماهگی
مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی