این هفته میتونم برم سونوگرافی انومالی 😁😁

تصویر
۸ پاسخ

منم 17هفته دو روز بودم رفتم همه چیش معلوم شدد

بسلامتی عزیزم ،منم برای ۸بهمن نوبت زدم،دقیق میشه ۱۸هفته تمام.
هفته مون شبیه هم است ،بهتون درخواست دادم😊

منم ۱۷ هفته و ۲ روز رفتم

من ۱۷ هفته و۳ روز رفتم

اره عزیزم برو منم دقیق تو هفده هفته رفتم

منم موندم کی برم ۱۷هفته و روز خوبه بریم؟؟؟؟

خیلی مزه میده انومالی

به سلامتی انشالا

سوال های مرتبط

مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری