۳ پاسخ

امیدوارم روزی برسه که اجازه بدن خود مادرا تصمیم بگیرن که طبیعی زایمان کن یا سزارین و من بشخصه سزارین رو با تمام عوارضاش ترجیح میدم

بچه اولم 4ونیم بود تا آخرین لحظه نگهداشتن برا طبیعی دیدن قلب بچه ضعیف شد بد بردن سزارین

اره عزیزم تو‌کلاسهای زایمان بما گفتن بالای چهار کیلو سزارین میشه

سوال های مرتبط