۷ پاسخ

من سر دخترم ۲۸ بود هیچ کاری هم نکردم به موقع هم بدنیا اومد

منم ۱۶ هفته ۳۳ بودم خدا کنه پایین تر نیاد

نه خوبه واسه اطمینان واژینال بده جای دقیق پیش دکتر خوب

نه عزیزم
خدا رو شکر نرماله

میگن زیر 30 سرکلاژ میکنن فقط

نه عزیزم زیر ۳۰ سرکلاژ میشن

چرا سرکلاژ کنی؟
منم ۳۳ سرویکسمه

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان موش  موشی🐁 مامان موش موشی🐁 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان مامان مامان مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری