منم ۳۲ هستم با اینکه تو سونوی ضربان قلب ۳۴ بودم متاسفانه هیچ استراحتی هم نمیتونم داشته باشم
استراحت نکنی اره
ن فقط بعد عمل تا چند یکم سوزش تو واژن داری اونم بخاطر بخیه هات، تا جوش بخوره بعد یکهفته دیک عادی میشه،
نه عزیزم برای من ۱۲ هفته ۵ روزه ۲۸ بود سونوم آنومالی ۳۰ شد گف فقط رعایت کنم سرکلاژ زیر ۲۵ انجام میدن
بایدخیلی استراحت کنی اگ میخای سرکلاژ نشی
سرکلاژ ک ترس و درد نداره دختر خوب ، یا با بیحسی یا بیهوشی ک یه خواب بیست تا نیم سا
برای منم ۳۱ عه، خیلی می ترسم🤦🏻♀️
بشی بهترت عزیزچون هفته ت کم و با رشد و روند بارداریت درهفته های بالا سرویکس کمتر میش
استراحت مطلق کنی میره بالا
منکهنمیدونم عزیزم ازدکترت بایدبپرسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.