12هفته 2روزمه سرویکس 28میلیمتر سر کلاژ میشم????😢😢😢

۱۰ پاسخ

منم ۳۲ هستم با اینکه تو سونوی ضربان قلب ۳۴ بودم متاسفانه هیچ استراحتی هم نمیتونم داشته باشم

استراحت نکنی اره

ن فقط بعد عمل تا چند یکم سوزش تو واژن داری اونم بخاطر بخیه هات، تا جوش بخوره بعد یکهفته دیک عادی میشه،

نه عزیزم برای من ۱۲ هفته ۵ روزه ۲۸ بود سونوم آنومالی ۳۰ شد گف فقط رعایت کنم سرکلاژ زیر ۲۵ انجام میدن

بایدخیلی استراحت کنی اگ میخای سرکلاژ نشی

سرکلاژ ک ترس و درد نداره دختر خوب ، یا با بیحسی یا بیهوشی ک یه خواب بیست تا نیم سا

برای منم ۳۱ عه، خیلی می ترسم🤦🏻‍♀️

بشی بهترت عزیزچون هفته ت کم و با رشد و روند بارداریت درهفته های بالا سرویکس کمتر میش

استراحت مطلق کنی میره بالا

من‌که‌نمیدونم عزیزم ازدکترت بایدبپرسی

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان مامان مامان مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دایان 🧿💙 مامان دایان 🧿💙 هفته بیست‌ونهم بارداری