دوستان سنو قلب دادم زده ساختمان کیست یعنی چی؟؟

تصویر
۲ پاسخ

چند هفته ای ک رفتی ؟

من رفتم ۵ هفته بودم کیسه زرده نداشت ولی نمیدونم چرا ساک ۱۰ م م بود یعنی بزرگ حالا شما ۶ هفته ۴ مم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری