دوستان برا سنو تشکیلی قلب سنو شکمیه یا واژینال؟؟

۶ پاسخ

برا من شکمی بود

سلام خوش بحالت ایشالا سالم باشه

برای من دکترم واژینال نوشته

واژینال

اول شکمی گرفته میشه اگه نیاز باشه واژینال

وازینال

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی