۸ پاسخ

طبیعی که روش جلوگیری نیست خواهر😁

نه اوکی نیست حیلی ریسکش بالاست

کاندوم
نه اصلا مواظب باش بعد زایمان رحم چون تمیزه ممکنه خیلی زود باردار بشی

ما چهارده سال طبیعی جلوگیری کردیم🙂🙃

من از اولین روز ازدواج کاندوم
فقط بازه ک تصمیم ب بارداری گرفتیم کاندوم نبود خب طبیعتا
ب نظرم جلوگیری طبیعی هم کثافت کاری داره هم ریسکش بالاس برای بارداری

هرکدومشون یه عوارضی داره طبیعی بهتره اگه شوهرت حواسش جم باشه

فعلا طبیعی اونم با استرس

ما طبیعی هستیم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱ سالگی
مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱۶ ماهگی