۸ پاسخ

دقیقا منم ایتجوریم

آره من تازه دوباره شروع شده بود الان یکم بهترم

من انقد بالا آوردم دیگه نا ندارم بالا بیارم
هیچی هم نمیخورم دیگه فقط کف و زرد آبه 😫😫😫

دیگه توی ۵ماه کمر درد و تکرر ادرار وترشحو.... نشونه های جدید پیدا میکنی راه درازه هنو😂😂

بچت دخترع؟

من بالای ده بارهر چی میخوردم بالا میاوردم تا چهار ماه الان خدا رو شکر خعلی خوب شدم

من روزانه ۶ الی ۷ بار بالا میاوردم 💔🥲
ولی دیگه خوب شدم از ۱۶ هفته به بعد

آره بابا
من تا وسطا ۵ماه همینجور بودم

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری