سلام خانما اینو واژینال یا مقعدی استفاده کنم

تصویر
۶ پاسخ

پروژسترونه؟دکترت نگفت مگه من که مقعدی استفاده میکردم

مقعدی بهتره . واژینال وقتی بلند میشی بیرون می ریزه بعدش آدم خارش میگیره. من مقعدی راحت ترم. دکترم گفته بود فرقی نداره کدوم وری بذاری. اول واژینال گذاشتم دیدم اذیتم

من دو روز اول لکه بینیم هر 12 ساعت واژینال گذاشتم بعدش ک لکه بینیم از بین رفت شبی یکی مقعدی میذارم

هر دومیتونی استفاده کنی ولی میگن واژینال اثر بخشیش بهتره

مقعدی بذار بهتره چون واژینال میریزه بیرون و عفونت میاره

مقعد عزیرم

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا🌱🧿 مامان معجزه خدا🌱🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری