۹ پاسخ

منم چند روزیه اینجوری شدم استراحت ک میکنم خوب میشم

طبیعیه

اره منم‌همینجوریم

برای من هم اون پایین سمت واژن هم گاهی بالا
منم سرکلاژ و استراحت مطلقم

نی نی شما چیه؟

بله منم همین طوری بودم چون بریچ بود
الان سفالیک شده زیر نافم‌میزنه

منم کلا اونجا حس میکنم ماما گفت تا حس فشار و زور نکنی فقط ضربه طوری نیست

آره از منم‌پایین‌تکون‌میخوره و تکوناش درد میاره 😵‍💫😵‍💫

اره هنوز رحمت خیلی باد نکرده

سوال های مرتبط