۷ پاسخ

نه لزومی نداره همم سرده بچه نمیتونه بخوره

سلام بعله

برای من یخچالیه روش نوشته

بعضی قطره ها یخچالی هستن گلم
من سیدرال میدم یخچالی
بخون بروشور
دمای ۲ الی ۸ یخچال
دمای ۲۴ ۲۸ ۳۰ بیرون یخچال

آهن سیدرال یخچالیه

اره میذارم قسمت در یخچال

سلام نه

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷💖🩷💖 مامان نورا 🩷💖🩷💖 ۱۰ ماهگی
مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ ۸ ماهگی