۶ پاسخ

سرهمی خیلی خوبه فقط جورابی نگیر که زودتر کوچیک میشه

سرهمی اگر میخوای بگیری مثلا برای سایز ۱ به جاش سایز دو بگیر

واسه دخترم ۲ تا خریدم پشیمون شدم کم خریدم
درسته زود کوچیک میشه ولی خیلی دوسدارم برا زمستونم خیلی خوبه
کی بدنیا میاد چه ماهی؟

نهایت ی دست.. زود کوچیک میشه

من دیشب یدونه گرفتم صفر تا سه ماه خیلی بنظرم کوچیک دیگه نمیگیرم همه رو سایز یک ب بالا میگیرم

سرهمی زیاد نگیر به درد نمیخوره زیر دکمه بگیر من ۱۵ تا زیر دکمه ۰تا۳ گرفتم فقط

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی