چند وقتی یکبار بخیه های سزارین رو بشورم؟

۸ پاسخ

میگن هرروز بشور ولی من تا ۵-۶ روز چسبشو باز نکردم بعد که باز کردم یک روز در میون میشستم خیلی زود جوش خورد فقط حتما خشک‌کن سشوار بکش

از روز سوم به بعد، هر روز بشور با شامپو بچه، بعد با باد سشوار خنک خشک کن. اگه ترمیم کننده جای بخیه هم گرفتی بعدش بزن خوبه.

ینی روزی یکبار؟

از روز سوم هر روز باید شست

هر روز با کف شامپو بشور با سشوار خشک کن

من تا وقتی در اوردم هرروز

هرروز بشور با شامپو بچه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان لیان مامان لیان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد