خانمای سزارین جای بخیه رو. روزی یبار بشورم

۷ پاسخ

آره روزی یه بار دوش بگیرید بعدش با سشوار خشک کنید ، شوینده هم مستقیم نزنید بهش همین که آب کف از روش رد بشه کافیه دکترم گفت ، که بعدش خشک نشه احساس کشیدگی داشته باشید مثل مال من 😅🥲

گلم کجا زایمان کردی؟

من سه بار می‌شورم خشک میکنم پماد میزنم شکم بند میبندم

هرروز باشامپوبچه فیروز

من سه بار میشستم خشک میکردم

بعد اینکه چسب روشو باز کردی،تا ده روز هروز باید بشوری

اره روزی یه بار تا وقتی بخیه هارو بکشی

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی