۴ پاسخ

والا من هنوز جرات نکردم بزنم

موبر نزنی زخمه هنوز

من زدم از همون اولا چیزی ام نشد

پودر نزن ژیلت هم یواش بزن

سوال های مرتبط

مامان لیان مامان لیان روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا وآینور🐣🐣 مامان نورا وآینور🐣🐣 ۱۱ ماهگی