۹ پاسخ

من خوردم چیزی نشداما در حد رفع هوس

کم بخور زیاده روی نکنی

گلم خیلی بده من دوستم خورد شکمم درد گرفت اگ میتونی نخور ی جنین میبینه ضعیفه ی جنین قویه نخوری بهترع

منم خوردم والا.زیادم خوردم.ولی نمیتونم چیزی که رو خودم جواب داده رو به دیگری توصیه کنم

من دو بار تو کل بارداری خوردم هربار ۳/۴سیخ 😅

اره گلم خوب نیس

من که خوردم هفته ی گذشته

اره ضرر داره

بله درحد یکی دوتا هوست بگذره بخور
کبد منبع سموم هست

سوال های مرتبط

مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی