مامانا طعم ببلاک چطوره خوشمزس ؟؟،

۸ پاسخ

اره خیلی

خوبه شیرینه

عالی بود ولی اسهال شدید گرفت

طعمش خوبه

همه بچها ببلاک وتقربیامیخورن

منکه تازه میخواستم شروع کنم پسرم نمیخوره البته من آپتامیل دادم نخورد

دختر من ک اصن نمیخوره هر مارک شیر خشکی ولی ببلاک نزدیک ترین طعم به شیر مادره میگن

من چند روزه ب پسرم میدم خوشمزش دوست داره میخوره

سوال های مرتبط

بابای محمد بابای محمد ۱۰ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی