اره خیلی
خوبه شیرینه
عالی بود ولی اسهال شدید گرفت
طعمش خوبه
همه بچها ببلاک وتقربیامیخورن
منکه تازه میخواستم شروع کنم پسرم نمیخوره البته من آپتامیل دادم نخورد
دختر من ک اصن نمیخوره هر مارک شیر خشکی ولی ببلاک نزدیک ترین طعم به شیر مادره میگن
من چند روزه ب پسرم میدم خوشمزش دوست داره میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.